30 Ağustos 2009 Pazar

bir uyutmuyorlar adamı!!!

Gün geçtikçe uyumak zorlanıyor.Odamda en sevdiğim eşya yatağımdır.Orasıdır gerçekten bana ait olan..Kimsenin karışmadan düşünebildiğim, en mutlu olduğum hayalleri kurduğum,en gereksiz şeyleri kafaya taktığım,sadece bana ait olan bir yer işte..

Neyse son zamanlarda yeni bir huy edindim.Yastığa başımı koyup tavana baktığım an beynim kendi kendine konuşmaya başlıyor.Allah'ım kendimi geveze sanardım, beynim benden betermiş.Bir başlıyor:"Bla bla bla bla bla blaaa...." Sus artık yeter uyumak istiyorum!! "Tamam uyu ama şu da var ki bla bla bla bla bla bla.." Belli ki uyutmayacak konuşacak hep derken dinlemeyi bırakıyorum.Bir süre sonra vazgeçip susuyor zaten.

Derken....Ring ronggg!!Bişi aydınlanıyor.Tam dalmışsın güzel güzel hem de.Yarı açık gözlerle başlıyorsun o keskin ışıkları ekranından yayan aletten yazıları okumaya."Bunu böle yaptı.Bu da böyleymiş aslında." Hay ben senin kim ne yaparsa yapsın."Ama böyle yaptığına göre böyle düşünüyor." Gene mi başladın sen yaa..E tabi bulmuş malzemeyi kaçırır mı! "Ama bla bla bla bla.." Yeter devam etmek istiyorum uykuma!! Gene bir pes ediş seste.Sonunda huzur..

Derken....Ring rongg!!Allahım bu sefer kim.Aynı durumla yeni gelen yazıları okumaca."Bişiler oldu konuşmalıyız!"Sanki günler çuvala girdi. "Ne oldu acaba?Yoksa bu böyleyken durumlar mı değişti.Yok canım.." Ya yeter bugünlük sussan.Rahat bıraksan da uyusam?? "Peki uyumana devam et.Ama unutmaki bla bla blaa...." Tamam canım.Sen devam et, gözlerimi dinlendiriyorum!!

Derken....Zırrrr zıırrrrr!!Allah allah kim bu saatte ya???İçeri kadar yürü, telefonu bul, aç dediğini anlamaya çalış.Bu sırada kafamın tepesinde bir sürü senaryo,bulmuş fırsat gene konuşuyor. Alo?? Yalnış numara canım!!!Hay ben senin mailto:$#@$#@$#@½$#@!!! koyarsın kafanı.Bakarken mal mal tavana..."Selen unutma yarın da bla bla bla bla blaa........" Yeterrrr!!!Kes kesini!!!Bir uyutmadın adamı!!! Sussssssssssssssssssss........!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı