8 Eylül 2009 Salı

Süprizz...

Bir haftadır şaşırtıyorlar beni etrafımdaki insanlar..Film sahnesi gibi oldu her bir olay artık..Hani dizilerde görüpte "yok artık daha da abartsaydınız!!" dediğimiz türden olaylar.Etrafımdaki insanlar, olaylar normal olmadı hiç bir zaman.Anormal şeyler hayatımın normal rutini olmuştu, alışmıştım, onlarla mutluydum da..Ama bu hafta olanlar fazla geldi bana.Değişik ilişkilere şahit oldum.Birilerinden bir şeyler bekledim boşa çıktı.Beklenmeyen kişiler beklenmeyen hareketlerle mutlu etti beni ya da..Kafamda insanlara büründürdüğüm karakterlerin birer kostüm olduğunu fark ettim.En yakınımdakileri keşfedemediğimi, en iyi bildiklerimin hiç iyi bilmediğimi fark ettim.Hiç bilmediklerimse haksız çıkardılar beni.Öyle şeylerle geldiler ki karşıma, 3 karış açık kaldı ağzım toparlayamadım...

Dünya her an dönüyor, döndükçe saniyeleri çalıyor bizden.Karşılığında "hayat" denilen şeyi sunuyor önümüze..O döndükçe değişiyor herşey.Her varlık süprizler yapıyor etrafına..Akıyor bir şekilde bir şeyler.Elimizden gelense hiç bir şey.Ya da çok şey geliyordur da "hiç bir şey " seçeneği işimize geliyordur..

Aslında bu hafta anormal hiç birşey olmadı etrafımda.Tanık olduğum öğrendiğim tüm olaylar normal, sıradan şeyler.Sadece ben bu hafta "hiç bir şey" seçeneği yerine "çok şey" seçeneğini seçmiştim farkında olmadan o kadar.Ama bu, beynimi bu kadar allak bullak edecekse eğer hiç bir şey yapmamaya razıyım bundan sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı