19 Nisan 2011 Salı

Kendim Hakkında Bazı Sözler

Yazılar yazmak istiyorum sürekli.Ne hakkında olduğunu bilmediğim yazılar.Bunların umut dolu, hayata bağlı olmalarını istiyorum.Mutlu küçük bir çocuğun çığlıklarına sahip olsun.Yağmurlu havaya inat öten kuşun cesaretine de.Kapkaranlık bir odayı bi düğme dokunuşuyla aydınlatabilen lambanın gücü olsun içinde.İçlerimizi ısıtsın, sıcak çayın ısıttığı gibi.Böylesine hayat dolu, güçlü, kelimeleri bulabilmek mümkün mü ama?Hepsini yan yana getirebilmek.Ayrım yapmadan, birini diğerinden daha önde kılmadan, hepsine eşit hakkı verebilmek.Evet, bu duygular arasında eşitlik yaratmak istiyorum ben.Hep yarım, hep karamsar, hep hüzünlü.. Sıkıldım ben bu havamdan ama.Bu havadan kurtulduğum nadir anlar yok değil, ufak(!) nedenlerden dolayı küçük bir çocuk olabiliyorum bazı bazı ama hayatımda bunları neden kalıcı hâle getiremiyorum..İşte bunun cevabını bilmiyorum.Kendimden sıkılıyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı