30 Aralık 2010 Perşembe

Son yazı, ilk heves

  Bu, yılın son yazısı herhalde.Yılın son günlerinde umut dolmak güzel şey.Değişiklikler yok belki maddi olarak ama ruhen çok şey kattım kendime bu yıl.Canım acıdı, ruhuma sülük gibi yapıştılar, kelepçeler de vardı zaten ayaklarımda, dayanamadım.Ne varsa söküp attım.Boşalttım yuvamı yenisini kurmak adına.Bu kararı verebilince ancak evren sana karşılığını veriyor.Bir şeyler çıkarıyor karşına, gülümsemeyi hatırlıyorsun.

  Hatırladım bir şekilde gülümsemeyi, heyecanlanmak güzelmiş meğer.Yamuk olsa da yazılar yerinde duramadığımdan, sevinebildiğime, heyecanlanabildiğime değer.Umutlanmak için üzülmek istiyordum sadece ki o da bu ara benimle beraber işte.O yüzden bu ara heyecanım yerimde.Bense havalarda, yıldızlarda, göklerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı